.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرسپولیس سال را با شکست تمام کرد
پرسپولیس سال را با شکست تمام کرد

علی دایی باری دیگر در عید نوروز شاهد انتشار پیامک برکناری اش می شود؟

به گزارش خبرآنلاین ؛ شاگردان علی دایی در آخرین بازی خود در سال جدید هم بازنده بودند. پرسپولیس که در آخرین روز سال 89 به انزلی رفته بودند ، بازی با ملوان را با حساب 2 بر یک به میزبان باخت. در این بازی ، ابتدا پرسپولیس بود که پیش چشم 20 هزار انزلی چی از حریف پیش افتاد . در دقیقه 15 مسابقه بود که امیر حسین فشنگچی برای تیم دایی گل زد اما مردان فرهاد پورغلامی توانستند در ادامه بازی را برگردانند. ابتدا در دقیقه 26 محمد حیدری بازی را مساوی کرد و در شروع نیمه دوم هم این پژمان نوری بود که توانست ملوان را پیش بیاندازد.

با این باخت ، پرسپولیس در رده پنجم جدول ماند و اختلافش در صدر جدول ، باز هم بیشتر شد.

پرسپولیس باید روز دهم فروردین به مصاف استقلال برود. اگرچه قبل از داربی کمتر رخ داده که تیمی دست به تغییر بزند اما این احتمال که پس از نتایج ناموفق اخیر تیم ، باشگاه تصمیم به تغییرات در کادرفنی اش بگیرد دور از انتظار نیست.

ایا دایی که یکبار بعد از باخت برابر عربستان از تیم ملی برکنار شد و دو هفته قبل درباره اش گفت:« ساعت 10 صبح یک نهاد اجرایی عالیرتبه خبر برکناری ام را اعلام کرد.» شاهد انتشار پیامک برکناری اش می شود؟ خیلی از دشمنان دایی این لحظه را انتظار می کشند اگرچه او همچنان با اراده دایی وارانه اش ایستاده و با قدرت می جنگد تا تقدیرش را موفق رقم بزند. هوادارانش در این راه تنها حامی او هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.568 seconds.